Forum Hufca ZHP Lidzbark
Hufiec ZHP Lidzbark i przyjaciele
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Hufca ZHP Lidzbark Strona Główna
->
REGULAMIN
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
REGULAMIN
----------------
REGULAMIN
O naszym Hufcu
----------------
O drużynach.
O hufcu
Betlejemskie Światło Pokoju
Harcerska Akcja Zimowa
Imprezy
Ogólnie o harcerstwie
----------------
Harcerstwo, co to dla mnie znaczy?
Drużyny
O wszystkim i o niczym
----------------
O wszystkim.
O niczym
Jak ciekawie spędzić lato?
----------------
Harcerska Akcja Letnia
Inne sposoby na lato.
Wspomnienia...
Szkoła
----------------
Szkoła a harcerstwo
Fora Drużyn
----------------
13 ŚWGDH "Szperacze"
23 Drużyna Harcerska „Orzeszki”
34 Drużyna Harcerska "Zielone Szeregi"
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ijka
Wysłany: Nie 22:14, 08 Lip 2007
Temat postu: REGULAMIN
1. Użytkownikiem serwisu może zostać osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia po uzyskaniu zgody rodziców lub opiekunów, będąca członkiem Związku Harcerstwa Polskiego.
2. Administrator to osoba działająca w imieniu Komendy Hufca ZHP Lidzbark
3. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwego imienia i nazwiska oraz środowiska w profilu. Poprzez wysłanie wiadomości do Administratora, użytkownik potwierdza autentyczność i zgodność ze stanem faktycznym danych w nim zawartych.
4. Z dniem wejścia w życie niniejszego regulaminu dotychczasowi użytkownicy forum zobowiązani są uzupełnić wymagane brakujące dane w swoim profilu (poprzez wysłanie wiadomości do Administratora). Użytkownik ma 30 dni na uzupełnienie danych, po tym terminie wszystkie konta nie spełniające tych warunków zostaną zawieszone w celu aktualizacji w ciągu następnych 30 dni po tym terminie (7 VIII 2007) konta zostaną usunięte bezpowrotnie.
5. Wysłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego przez użytkownika oznacza jego zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie zawartych w nim informacji przez Administratora Forum w celu świadczenia usług Forum oraz w celach statystycznych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. nr 133, poz.883).
6. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z serwisów w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego regulaminu jak również zastrzeżeń opisanych w pomocy.
7. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób, w jaki korzysta z Forum, z uwzględnieniem odpowiedzialności karnej za działania niezgodne z prawem. Administrator Forum może przekazać sądowi, prokuraturze, policji i innym uprawnionym organom, na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań, pozostające w jej posiadaniu dane osób naruszających prawo za pośrednictwem Forum.
8. Administrator Forum nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z ujawnienia hasła do konta osobom trzecim, niezależnie od przyczyny ujawnienia.
9. Administrator Forum zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu ochrony danych użytkowników kont.
10. Administrator Forum zapewnia każdemu użytkownikowi dostęp do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji i modyfikacji.
11. Z zastrzeżeniem zapisu pkt. 5 niniejszego regulaminu, Administrator Forum nie będzie przekazywać, sprzedawać, czy udostępniać zgromadzonych danych osobowych użytkowników kont innym osobom lub instytucjom, chyba że nastąpi to za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika.
12. Administrator Forum jest uprawniony do zablokowania użytkownika w przypadku gdy użytkownik narusza postanowienia niniejszego regulaminu.
13. Administrator Forum zastrzega sobie prawo do usunięcia użytkownika jeśli uzna to za uzasadnione, w szczególności gdy:
a. użytkownik wykorzystuje konto niezgodnie z postanowieniami obowiązującego prawa, niniejszego regulaminu,
b. nazwa (login) użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe czynie zgodnym z dobrymi obyczajami,
c. nazwa (login) użytkownika jest wyrażeniem zastrzeżonym ze względu na specyfikę ZHP.
14. Administrator Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
Regulamin niemalże skopiowany z głównego (a więc nadrzędnego) forum ZHP
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin